About Me

My photo
iga aastaga aina kurjemaks, kuni mädanen.

Sunday, December 19, 2010

Kirjutamisteraapia nr. 1

Täna on veidi unetu olla, ma peaks zombietapmismänge mängima.
Riputasin mõlemasse nagisse ühe äsjapestud soki ja mõtlesin.
Viimase aasta jooksul on mind saatnud ainult pidev võitlus iseendaga.
Ma olen täiesti kaheks lõhestunud isiksus.
Mõtlesin, et kirjutan sellele poolele, kes mu elu ära rikub, ühe kena käki.

tere mustasilmne väike tüdruk miks
mädand käega roostetasid võtme
igaveseks mu puhtasse südamesse

/mu keha on sureva maailma projektsioon/

veel eile seisin trepi all nähes astmel
rõõmust kerra tõmbumas inimest kah
oli asi naermiseks nüüd vaatan tagasi

/dialoog iseendaga võrdub armastus/

oh ootamatu masendus jääks süda
sinuta siis seisma ons vingumiseks
loodud mu hääl kui nii palju haarata muud...

/vihkan võõrast sissetungijat oma kehas/

igal sellisel päeval kinnitan endale:
see pole mina, see pole mina.

No comments:

Post a Comment