About Me

My photo
iga aastaga aina kurjemaks, kuni mädanen.

Thursday, March 3, 2011

cool school





Mu unenäod on viimasel ajal aina sügavamad ja kummalisemad. Võib-olla tuleneb see sellest, et mu enda huvid ja vaade on avardumas.
Igatahes oli täna mu unenäo toimumiskohaks mingi internaatkool, mingi suur kummaline õppeasutus, kus ka pidusid peeti.

Me tegime mingi "toreda" õpetaja juhendamisel midagi isiksusetesti laadset, kus oli antud terve rida mõisteid ja ka pilte (mis jätkusid mõlemal lehe poolel). Nad olid kolmes tulbas ning me pidime valima kaks tulpa ja sealt ühendama kaks mõistet linnukeste lisamise abil. Ma käisin vahepeal juhendajalt küsimas, mis põhimõttel neid ühendama peaks ja ta rääkis mulle vaimustunult virmalistest.
Pärast seda testi, mis mul pooleli jäi, kuna ma aeglane olin, astusin ma oma minakehast välja ja asusin kõrvaltvaatajaks.

Mingi tüüp, kes oli teinud testi ära, tõenäoliselt uimastati ja visati rattale, kus ta ärkas. Seda nimetati mingiks masinaks, kellegi perekonnanimi oli sõna "machine" ees, kuid kahjuks seda ei mäleta. Sõna algas vist tähega S. Sama sõna ja pilt selelst oli ka testis.

Tüüp oli rattale aheldatud ja lähemal vaatlemisel selgus, et see oli suur kell. Kell asus sügavas pimeduses, mille üleval paistis tõenäoliselt avatud uks. Tüüpi keerati selle kella peal ringi ning see oli arvatavasti piinarikas.

Kui ma oma kehasse tagasi jõudsin, oli seal midagi logelemisorgia sarnast. Igasuguseid detaile, mida ma kirjeldamiseks vajalikuks ei pea leidus seal. Seks.

Ma kohtusin seal ruumis aga ühe mustade pikemate juustega "handsome" kutiga, kes tõenäoliselt organiseeris inimesi sellele rattale. Ta kirjeldas jõhkrat protsessi naudinguga, kuidas veri voolab välja, kui inimene on tagurpidi jne. Kõik inimeses muutub teistsuguseks.

Mina avaldasin nördimust, et ta ise sellel rattal käinud oli ja täiesti tagurpidiseks muutunud ning suudlesin ta kaela.

Arvatavasti ärkasin üles. Ja mul polnud hea tunne. Iga krõps korteris ehmatas ja pea on üldse täna mingi ekstrapaistes.

No comments:

Post a Comment